You know what you are?

6:55 PM












Crop Top: Bershka
Skirt: H&M

I'm not gonna say that all I want to do these days is sleeping and staying on my bed listening to some good nearly-depressing music.. so I'll just let you imagine that from the first picture 8-)
This was my look yesterday, when I went out with my best friend, trying to find a present for her sister's birthday! And we thought it would have been cool to buy her a small bag of Jack, a character of Adventure Time (if you don't know what it is, just whatch an episode and you'll love it)
Anyway, the skirt's from H&M and I bought it, if I remember well, this summer.. and it's so lovely but the only problem of this skirt for me it's that I have large hips but over them I'm not so large haha so I have to wear a bell on it (I know, it looks so ulgy this way)
The black crop top is the most perfect thing and the answer of every man's question.. "what do I live for? For the black crop top!"
Okay, that's all for today haha hope to post the days before I leave for a small trip :)
With love,
Polly

-

Non dirò che ho una gran voglia in questi giorni di dormire e restare semplicemente sul letto ad ascoltare buona musica mezza-depressa.. quindi ve lo faccio intendere e basta dalla prima foto di Homer 8-)
Questo era il mio outfit di ieri, quando sono andata con la mia migliore amica in cerca di un regalo per il compleanno della sorella! E abbiamo pensato che sarebbe stata bellissima una piccola borsa gialla di Jake, personaggio di Adventure Time (se non conoscete, guardate subito un episodio e ve ne innamorerete)
Cooomunque, la gonna è di H&M e l'ho comprata, se non ricordo male, quest'estate.. è molto carina ma il mio unico problema è che essendo larga sui fianchi e meno larga sopra, devo per forza indossarla con una cinturina (anche se so che ci sta davvero male)
Il crop top nero è sempre la cosa più perfetta e la soluzione a tutte le domande esistenziali.. "per cosa vivo? per il crop top nero!"
Okay, direi che può bastare così per oggi haha Spero di poter postare almeno un altro outfit prima di partire per un viaggio la settimana prossma :)









You Might Also Like

4 commenti

  1. Con le minigonne a vita alta ho lo stesso problema, cmq non ti preoccupare anche con la cinturina ti sta benissimo :)
    Very nice outfit!!
    Ti lascio il mio indirizzo,spero che ti piaccia la mia pagina!
    margotgarage.blogspot.com
    <3

    ReplyDelete