But my mom says I'm cool!

5:20 PM












Cardigan: Old
Skirt: Forever21
Crop Top: Bershka

Is that clear that I cannot wait for spring to begin?! Well, not just because of my birthday :)
This skirt is a gift from my brother, who went to Berlin some weeks ago, and brought me this from Forever21 (there are no Forever21 here in Italy)! It's kinda similar to H&M's basic skirts, but a bit better 'cause it's longer.. it is still too cold for short sleeves, unfortunatly, but I like to wear crop tops even with a cardigan on! I used to wear a looot cardigans like these years ago, but now I'm focused on shirts used as cardigans, way cooler.
The phrase from my lovely Milhouse is one of my favourites from The Simpsons, and I have an idea for my old jeans jacket.. I want to modify it on the back in a lovely way using this phrase, but I'll show you guys in another post!!

With love,
Polly



-


Si capisce abbastanza che non vedo l'ora che inizi la primavera?! Beh,  non solo perchè c'è il mio compleanno :)
Questa gonna è un regalo di mio fratello, che è stato a berlino qualche settimana fa, e l'ha presa da Forever21 (non ci sono Forever21 qui in Italia)! E' molto simile alle gonne della sezione basic di H&M, ma un po' più lunghetta (verso la parte superiore).. è ancora troppo freddo per le maniche corte, sfortunatamente, ma mi piace indossare i crop top anche con sopra un cardigan! Una volta mettevo seeempre i cardigan, ma ora mi sono abituata alla camicia usata tipo un cardigan, molto meglio.
La frase è del mio adorato Milhouse, una delle più belle dei Simpson, e ho un'idea malsana per il mio vecchio giacchetto jeans (rubato a mamma).. voglio modificarlo dietro in modo carino usando questa frase, ma vi mostrerò meglio tutto in un altro post!!

Con amore,
Polly









You Might Also Like

2 commenti

  1. Simpsons are my favorite cartoon<3 you are rocking that outfit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot, Izael <3 Simpsons are the best :D

      Delete